Bestellen & Betalen

Wil je weten hoe betalen bij ons in z'n werk gaat? Lees hier de antwoorden op de meestgestelde vragen!

  • Betaalmogelijkheden

    • iDeal
    • Bankoverschrijving (vooraf)
    • Pinnen (vooraf in de winkel)
    • Contante betaling (vooraf in de winkel)
    • Creditcard (via mollie)
    • Paypal (via mollie)
    • Op rekening kopen (zakelijke klant)

    De volgende betaalopties zijn niet mogelijk

    • Betalen in termijnen
    • Betalen onder rembours
    • Betalen bij levering bij de chauffeur
    • Betaling achteraf / op rekening

    Let op:

    Betaal je uit een bouwdepot, houd dan rekening met een langere verwerkingstijd vanuit de hypotheekverstrekker. Dien de aanvraag dus ruim voor levering bij hen in, anders loopt de levering vertraging op.

  • Betaalbewijs

    Je krijgt van ons direct een bevestiging van de betaling als je via de website een bestelling plaatst. Deze ontvang je gemiddeld binnen 3 minuten na bestellen. 

    Heb je dit niet ontvangen? Kijk dan eens in je ongewenste mail / spamfolder.

    Bestel je in de winkel, dan kun je op je eigen betaalrekening zien of het bedrag is afgeschreven. Je ontvangt hier geen aparte betaalbevestiging van.

  • Klachten

    Heb je een klacht? Dat is natuurlijk erg vervelend. We bekijken dit graag serieus.
    We houden ervan om dit zo laagdrempelig mogelijk te doen. Je kunt ons dus bellen over een klacht, geen enkel probleem. Bel ons dan op 038 – 333 33 79.

    Je mag er ook voor kiezen om ons hierover te mailen, mail dan naar [email protected]

    Bij officiële klachten kun je na maximaal 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

  • Problemen bij bestellen

    Lukt het bestellen niet? Wellicht is het handig om je cookies te verwijderen. Druk daarvoor hier.
    Lukt het nog steeds niet? Als je ons belt krijg je direct antwoord! Bel ons op  +31 (0) 38 – 333 33 79